De verhuisdozen staan altijd ruim op voorraad. Alleen bij ons wordt uw order op werkdagen direct verwerkt en verzonden! 
 
Vandaag bestellen is morgen geleverd met Post NL*

* Als u een bestelling heeft gedaan op een werkdag voor 17 uur, dan wordt uw order nog diezelfde dag door ons verzendhuis verwerkt en aangeboden aan Post NL. Indien u 's-avonds of in het weekend een bestelling plaatst, dan zal deze de volgende werkdag bij ons worden verwerkt en worden aangeboden bij Post NL. Verwerking en/of bezorging van uw order kan ingeval van feestdagen licht afwijken. 
 
TIP: u kunt uw dozen ook afhalen in Weesp, zo bespaart u de verzendkosten uit. Als u wilt afhalen, belt u ons dan eerst even!
 

* Wij verzenden uitsluitend via Post NL vanwege de grote mate van betrouwbaarheid van aflevering aan particulieren. PostNL garandeerd ons dat 98% van de orders de volgende dag wordt aangeboden. Ondanks deze betrouwbaarheid kunnen wij u geen harde garanties geven omtrent de daadwerkelijke bezorging door Post NL. Wij kunnen u wel een te verwachten tijdsvak op de bezorgdag aangeven nadat uw order bij PostNL bekend is geworden. Indien er tijdens het transport door Post NL iets mis gaat zoals bijv. transportschade of ernstige vertraging, dan blijft Post NL daar verantwoordelijk voor. Mocht u vragen hebben, neemt u dan altijd contact met ons op zodat we een snelle oplossing kunnen overleggen. 
 
U bent zelf verantwoordelijk voor een correct opgegeven bezorgadres. 
Controleer dit daarom ook altijd nog op de bestelbevestiging die u van ons krijgt! Een verkeerd opgegeven adres is de meest voorkomende reden van niet (op tijd) afgeleverde pakketten.

Na plaatsing van uw bestelling, ontvangt u een bestelbevestiging/tevens factuur op het door uzelf opgegeven e-mailadres. Indien u géén bevestiging ontvangt per mail, dan kan het zijn dat u een verkeerd e-mailadres heeft opgegeven of dat de bevestiging in uw spambox terecht is gekomen. Wij kunnen enkel orders verwerken die in onze webshop ook betaald zijn.
Neemt u bij vragen altijd even contact op met onze servicedesk. Zij helpen u graag verder.

Indien u niet thuis bent, wordt door de postbezorger in eerste instantie gebruik gemaakt van de zogenaamde burenservice. De geadresseerde ontvangt dan een kennisgeving waarin staat op welk huisnummer het pakket wel is afgeleverd. Als afgeven bij de buren niet lukt dan wordt uw bestelling later nogmaals aangeboden, meestal is dat de volgende werkdag Een bestelling wordt dus altijd 2 x aangeboden. Bij de 2e vergeefse poging ontvangt u een kennisgeving in de bus op welk post-afhaalpunt u uw bestelling kunt ophalen. Wij adviseren dat wel binnen enkele dagen te doen, ondanks dat het pakket er dan nog 2 weken aanwezig blijft.
Let op; indien de geadresseerde op het afleveradres niet bekend is (bijv. meerdere bewoners op 1 adres), zal het pakket direct retour gaan naar ons verzendhuis. U blijft zelf verantwoordelijk voor het aannemen van een pakket op het door u opgegeven adres. De evt. kosten voor het opnieuw aanbieden van het pakket zijn altijd voor uw rekening. 

Wij bezorgen standaard alleen binnen Nederland. Bezorging in België of andere landen is geen enkel probleem, stuurt u ons dan wel graag een mail vóórdat u uw order plaatst anders zal het pakket u niet bereiken ivm foutieve landcode.

Retournering
Indien u onverhoopt niet tevreden bent met uw bestelling, dan kunt u de artikelen binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren. Klik hier voor meer informatie.

Voor verdere vragen kunt u ook onze veelgestelde vragen pagina raadplegen.

Home verhuisdozen - Verhuisdozen bestellen - Verhuisdozen voor bedrijven