Beste klant,

Toepasselijkheid algemene voorwaarden
Door te bestellen geeft u aan met de algemene leveringsvoorwaarden akkoord te gaan. Wij hebben het recht om onze levering- en/of betalingsvoorwaarden na het verstrijken van de looptijd te wijzigen.

Prijzen
Alle prijzen genoemd in deze online shop zijn inclusief BTW tenzij anders beschreven. De prijzen op deze website zijn vast en behoudens eventuele tussentijdse wettelijke maatregelen, onvoorziene urgente prijsschommelingen of wettelijke wijzigingen in het BTW-tarief. Van onze laagste prijsgarantie zijn eventuele tijdelijke acties en/of aanbiedingen van derden uitgesloten alsmede aanbiedingen welke 2e hands verhuisdozen betreffen. Het product dient zowel qua constructie als in samenstelling geheel indentiek te zijn aan de verhuisdoos zoals wij die aanbieden. Ingeval van een vermeende claim op grond van de laagste prijsgarantie waarbij wij u het verschil in productprijs 100% zullen vergoeden, behouden wij ons het recht voor om voorafgaand aan de vergoeding, de samenstelling van de betreffende verhuisdozen eerst in een laboratorium te laten analyseren.

Bestellen
Heeft u een bestelling geplaatst voor het leveren van artikelen, dan zorgen wij, dat de artikelen bij u worden bezorgd op het adres wat u heeft opgegeven in uw bestelling. Een bestelling is niet geldig indien wij uw vaste woon- of verblijfplaats niet eenduidig kunnen vaststellen en/of als er geen volledige betaling heeft plaatsgevonden.

Verzendkosten
U betaalt per bestelling eenmaal een bijdrage in de verzendkosten. De hoogte van de standaard verzendkosten is afhankelijk van de grootte van uw bestelling. Ons systeem rekent dit tijdens het bestelproces direct voor u uit. Kijk voor de specificaties op onze verzendkosten pagina. Wij verzenden standaard alleen in Nederland en altijd via Post NL. Aflevering in België is wel mogelijk tegen geringe meerkosten; belt of mailt u ons dan voordat u de bestelling gaat plaatsen.

Bezorgdatum
Als u de order op werkdagen plaatst voor 17:00u, dan zijn wij in staat om uw order nog diezelfde dag aan Post NL aan te bieden. Normaal gesproken ontvangt u uw bestelling dan de volgende werkdag. Wij leveren uw order dus gewoonlijk reeds de volgende werkdag aan u uit mits wij uw betaling hebben ontvangen, Post NL zorgt voor correcte pakketverzending en de producten op voorraad zijn. Op zon- en feestdagen kan de bezorging afwijken.

Post NL biedt ons 98% zekerheid dat zij uw bestelling de volgende werkdag afleveren, wij kunnen het u echter niet 100% garanderen. Een dagdeel of tijdstip kunnen wij niet vooraf met u afspreken. U kunt ons wel altijd bellen of mailen, dan kunnen wij het direct voor u bij PostNL navragen of u kunt het zelf controleren middels de track en trace code die wij u dan verstrekken.

Indien u niet thuis bent, wordt door de postbode in eerste instantie gebruik gemaakt van de zogenaamde burenservice. De geadresseerde ontvangt een kennisgeving waarin staat op welk huisnummer het pakket afgeleverd is.
Als afgeven bij de buren niet lukt of dat is niet mogelijk, dan wordt uw bestelling nog een keer op een later moment aangeboden. Een bestelling wordt altijd 2 x aangeboden, voordat u uw bestelling kunt ophalen bij het dichtstbijzijnde postkantoor. Dat kunt u binnen 2 weken doen echter adviseren wij u om niet zo lang te wachten. Indien u geen actie onderneemt behouden wij ons het recht voor om het totale factuurbedrag aan u door te berekenen.

Het is tevens mogelijk om uw bestelling op een ander adres te laten bezorgen, bijvoorbeeld op uw werk of bij de buren. Indien u dit wilt, dan kunt u een bezorgadres op het bestelformulier invullen; wij bezorgen altijd op het bezorgadres wat op het bestelformulier staat.

TIP: Veel mensen vinden het vervelend op de hele dag thuis te moeten blijven voor een bezorgdienst. Indien u niet wilt of kan wachten, hang dan een briefje op wat de bezorger kan doen. Bijvoorbeeld: de bezorger kan alsnog de bestelling bij de buren afleveren op nr.. of ze kunnen uw bestelling bijvoorbeeld in de schuur plaatsen. U blijft zelf uiteraard verantwoordelijk voor evt. zoekraken van uw zending nadat de bezorgdienst het pakket heeft afgeleverd.

Leveren & retourneren
Levering vindt plaats op het moment dat het product door (of namens) u in ontvangst wordt genomen, een handtekening plaatsen of zelf fysiek aanwezig zijn is daarbij niet noodzakelijk. Als het PostNL systeem aangeeft dat de bestelling is afgeleverd op het aangegeven adres, dan is daarmee feitelijk aan onze leveringsplicht voldaan. Indien u onverhoopt niet tevreden bent met uw bestelling, dan kunt u de artikelen binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren. De bestelling moet voorzien zijn van de originele bundelbandjes om de dozen heen, geheel compleet zijn en alle dozen dienen ongebruikt te zijn om te kunnen retourneren. Na ontvangst van de goederen binnen de genoemde termijn en een fysieke productcontrole, zullen wij het aanschafbedrag van de dozen restitueren. Om onduidelijkheden te voorkomen adviseren wij u om ons per mail vooraf te laten weten dat u een pakket gaat retourneren. Wij behouden ons bij retouren het recht voor om eventuele schade aan de goederen en/of gemaakte vervoerskosten in mindering te brengen op eventuele restitutiegelden. Eventuele retourkosten zijn altijd voor uw eigen rekening en bij eventuele (deel)restitutie van uw aankoop worden verzendkosten buiten beschouwing gelaten. Het retouradres treft u aan op de adressticker van uw pakket(ten).

Bestellingen kunnen op de afleverdag zelf niet gewijzigd worden, dat komt omdat ze dan al in het transportsysteem van Post NL verwerkt zijn. Mocht u na het afronden van de bestelling toch nog iets willen wijzigen, dan kunt u ons het beste direct bellen. Wij zullen uw order dan meteen aanpassen. Indien uw bestelling al is verwerkt bij Post NL dan komen eventuele extra transportkosten als gevolg van een wijziging voor uw eigen rekening. Eventuele transportschade valt te allen tijden onder de verantwoordelijkheid van de vervoerder en eventuele reclamaties dient u bij de betreffende vervoerspartij in te dienen. Uiteraard vernemen wij ook graag van u mocht er sprake zijn van ondervonden problemen tijdens het vervoer.

Betalingsvoorwaarden

Betaling kan op twee manieren plaatsvinden: met creditkaart of via Ideal (internetbankieren). Betaling dient te geschieden binnen de op de meegezonden rekening weergegeven betalingstermijn. U bent niet gerechtigd bedragen af te trekken of te verrekenen. Betaling met creditcard kan plaatsvinden bij bestellingen die kleiner of gelijk zijn aan € 500,00. Wij aanvaarden uitsluitend Visa en MasterCard creditcards. Bij uw bestelling dient u uw creditcardnummer, het cryptogram (de drie laatste cijfers op de rugzijde van de creditcard) en de geldigheidsdatum te vermelden. Op het moment dat het factuurbedrag bekend is voor de artikelen die geleverd worden, geven wij opdracht uw creditcardrekening te debiteren. Vervolgens geschiedt de afwikkeling van uw transactie volgens de voorwaarden die u bent overeengekomen met de uitgever van uw creditcard. Bij betaling per eenmalig incasso zijn wij gerechtigd eenmalig het bestelde bedrag van uw rekening te kunnen afschrijven. Bij overschrijding van de betalingstermijn bent u vanaf de dag