De verhuisdozen staan altijd ruim op voorraad. Alleen bij ons wordt uw order op werkdagen direct verwerkt en verzonden! 
 
Vandaag bestellen voor 14.30uur is morgen geleverd *
 

* Als u een bestelling heeft gedaan op een werkdag voor 14.30 uur, dan wordt uw order nog diezelfde dag door ons verzendhuis verwerkt en aangeboden onze bezorgdienst.
Indien u na 14.30 uur, 's-avonds of in het weekend een bestelling plaatst, dan zal deze de volgende werkdag bij ons worden verwerkt en worden aangeboden. Verwerking en/of bezorging van uw order kan ingeval van feestdagen licht afwijken. 
 
TIP: u kunt uw dozen ook afhalen in Weesp, zo bespaart u de verzendkosten uit. Als u wilt afhalen, belt u ons dan eerst even!
 
Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat, krijgt u van ons een email met daarin een Track&Trace-code. Met deze code kunt u de bezorging van uw bestelling volgen. We hebben helaas geen invloed op bezorgtijden, daarvoor zijn wij net als u afhankelijk van de bezorgdienst.
Wilt u uw bestelling graag op een bepaalde dag geleverd hebben? Geef dit dan aan bij uw bestelling, of neem even telefonisch contact op met onze klantenservice. Onze medewerkers kunnen u alles over bezorging vertellen.
 
U bent zelf verantwoordelijk voor een correct opgegeven bezorgadres. 
Controleer dit daarom ook altijd nog op de bestelbevestiging die u van ons krijgt! Een verkeerd opgegeven adres is de meest voorkomende reden van niet (op tijd) afgeleverde pakketten. 

Na plaatsing van uw bestelling, ontvangt u een bestelbevestiging/tevens factuur op het door uzelf opgegeven
emailadres. Indien u géén bevestiging ontvangt per mail, dan kan het zijn dat u een verkeerd e-mailadres heeft opgegeven of dat de bevestiging in uw spambox terecht is gekomen. Wij kunnen enkel orders verwerken die in onze webshop ook betaald zijn. 
Neemt u bij vragen altijd even contact op met onze servicedesk. Zij helpen u graag verder.

Indien u niet thuis bent, wordt door de bezorger in eerste instantie gebruik gemaakt van de zogenaamde burenservice. De geadresseerde ontvangt dan een kennisgeving waarin staat op welk huisnummer het pakket wel is afgeleverd. Als afgeven bij de buren niet lukt dan wordt uw bestelling later nogmaals aangeboden, meestal is dat de volgende werkdag. Een bestelling wordt dus altijd 2 x aangeboden. Bij de 2e vergeefse poging ontvangt u een kennisgeving in de bus op welk post-afhaalpunt u uw bestelling kunt ophalen. Wij adviseren dat wel binnen enkele dagen te doen, ondanks dat het pakket er dan nog 2 weken aanwezig blijft.
Let op; indien de geadresseerde op het afleveradres niet bekend is (bijv. meerdere bewoners op 1 adres), zal het pakket direct retour gaan naar ons verzendhuis. U blijft zelf verantwoordelijk voor het aannemen van een pakket op het door u opgegeven adres. De evt. kosten voor het opnieuw aanbieden van het pakket zijn altijd voor uw rekening. 

Wij bezorgen standaard alleen binnen Nederland. Bezorging in België of andere landen is geen enkel probleem, stuurt u ons dan wel graag een mail vóórdat u uw order plaatst anders zal het pakket u niet bereiken ivm foutieve landcode.

Retournering
Indien u onverhoopt niet tevreden bent met uw bestelling, dan kunt u de artikelen binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren. Klik 
hier voor meer informatie.

Voor verdere vragen kunt u ook onze veelgestelde vragen pagina raadplegen.

© 2019 - 2020 Delta Webshops | verhuisdozengigant | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel